تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4

تقدیر جمعی از مسئولین شهر بندرامام خمینی (ره) از مدیرعامل پتروشیمی اروند / موکب امام رضا (ع) موکب کارکنان مخلص و پرشور بود

  • کد خبر : 67116
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
اقتصاد کلان : جمعی از مدیران کشوری و لشکری شهر بندرامام خمینی (ره) با حضور در شرکت پتروشیمی اروند، از مدیرعامل این شرکت به پاس برپایی موکب امام رضا (ع) تقدیر کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ ظهر روز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲، جمعی از مدیران و مسئولین شهر بندرامام خمینی (ره) با حضور در شرکت پتروشیمی اروند از دکتر کریمی به پاس برپایی موکب امام رضا (ع) در ایام اربعین حسینی تقدیر کردند .

در این دیدار که با حضور امام جمعه شهر بندرامام خمینی (ره)، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندرامام خمینی (ره)، جانشین ناوتیپ تندر و رئیس عتبات عالیات شهر بندرامام خمینی (ره) در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد، امام جمعه بندرامام خمینی (ره ) شور و اشتیاق کارکنان موکب امام رضا (ع) را ستودنی خواند و تصریح کرد : این حجم از اشتباق و علاقه برای خدمت در میان پرسنل پتروشیمی اروند قابل تقدیر است .

سرگرد ذاکری نیز کارکنان و نیروهای فعال در موکب را نیروهای مخلص خواند و افزود: فعالیت این موکب در روزهای اوج ترددهای جاده‌ای موجب کاهش حوادث جاده ای شد .

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند تقدیر بعمل آمد .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=67116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.