تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

بررسی و اطمینان بخشی رفع مشکلات و دغدغه های تولید طلا در کشور

  • کد خبر : 61891
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
اقتصاد کلان : در نشستی که عصر روز سه شنبه مورخ ۲۴ مرداد ماه در محل سازمان ملی استاندارد ایران برگزار گردید، جمعی از تولیدکنندگان طلا به تشریح نوسانات بازار جهانی، انگ گذاری، عیارسنجی و قیمت طلا، وضعیت تقاضای مصنوعات طلا و موانع و مشکلات تولید پرداختند.

دکتر اسلام پناه با بیان اینکه هیچ بخش نامه و آیین نامه ای بدون مشارکت ذی نفعان و تشکل های تخصصی ذی صلاح تدوین نمی گردد، گفت: تنظیم مصوبات و استانداردهای حوزه طلا و جواهر نباید به گونه ای رقم بخورد که تولیدکنندگان را در معرض چالش های متعدد قرار دهد.

دبیر شورایعالی استاندارد ضمن تصریح ضرورت درج کد شناسایی روی تولیدات و تکلیف انطباق تولید با استانداردهای مربوطه، سیاست سازمان در تسهیل گری و حمایت از کارگاه های تولیدی و رسیدگی به وضعیت واحدهای تعلیق شده را تشریح نمود.

در پایان رییس سازمان ملی استاندارد ایران، با تأکید بر ماموریت سازمان به عنوان تنها مرجع رسمی کشور در تعیین عیار رسمی و انگ گذاری مصنوعات فلزی گران بها برابر ماده ۱۳ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اهمیت و ضرورت ، رعایت خلوص و عیار آلیاژ طلا، الزامات کیفی و ادای حق الناس را متذکر گردید.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=61891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.