تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

بوشهر/بازدید مدیرکل جمع آوری اموال تملیکی از عملیات انتقال کالاها

  • کد خبر : 61185
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
اقتصاد کلان : مدیرکل جمع آوری و نگهداری سازمان طی سفر دو روزه با هدف نظارت و مدیریت با حضور در انبارهای بوشهر از روند جابجایی کالاهای اموال تملیکی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان بوشهر ،همزمان با آغار انتقال کالاهای در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به انبار خریداری ، و تجهیز شده مرکز بوشهر ، محمد رضا انارکی محمدی مدیرکل جمع آوری و نگهداری سازمان طی سفر دو روزه با هدف نظارت و مدیریت با حضور در انبارهای بوشهر از روند جابجایی کالاهای اموال تملیکی بازدید کرد.

در این سفر، انارکی محمدی از انبارهای استان بازدید و وضعیت کالاهای موجود در انبارها و همچنین چالش های موجود در انبار ۱۰۷۰۰ متری بوشهر از جمله سازماندهی کالاهای سریع الفساد و سریع الاشتعال با توجه به شرایط آب و هوایی استان مورد بررسی قرار گرفت و توصیه هایی در جهت جلوگیری از تضییع بیت المال ارائه کرد.

همچنین طی نشستی که در محل اداره کل اموال تملیکی استان برگزار شد در ابتدا کارکنان استان به ارائه گزارش، نقطه نظر و مشکلات خود پرداختند و پس از آن مدیر کل جمع آوری و نگهداری و هیات همراه نقطه نظرات ارشادی خود را در خصوص تعیین تکلیف پرونده های مختلف بیان کردند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=61185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.