تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
4

دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با شهردار باقر شهر

  • کد خبر : 60467
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
اقتصاد کلان: مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با شهردار باقر شهر دیدار و گفت وگو کرد.

با هدف تداوم همکاری و تعامل بیش از پیش در ارائه خدمات شایسته تر به مردم جنوب تهران، نشستی با حضور مدیرعامل و جمعی از روسای شرکت پالایش نفت تهران با شهردار باقر شهر در روز شنبه ۱۴ مردادبرگزار شد.

در ابتدای این نشست آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون تولیدات و محصولات این شرکت، با اشاره به سهم موثر شرکت پالایش نفت تهران در تامین انرژی کشور گفت: پالايشگاه تهران با توجه نياز روزافزون كشور به فرآورده هاي نفتي، همگام با برنامه هاي مشترك توسعه پالايشگاه هاي كشور پروژه هاي متعددي را برنامه ريزي و اجرا نموده است كه برخی از آن ها در سال های گذشته به بهره برداري رسيده و تعدادي نيز در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران تصریح کرد: این شركت با آگاهي از مسئوليت هاي اجتماعي خود، نگاه جدي به كاهش پيامدهاي حاصل از فرايندهاي توليدي و محصولات نهايي در سراسر چرخه عمر آن ها داشته و كاهش آلاينده هاي محیط زیست و مخاطرات انساني را به بخشي جدايي ناپذير از ارزش هاي محوري، اهداف كلان و اهداف استراتژيك خود تبديل نموده است و تلاش مي نمايد همسايه خوبي براي شهروندان باقر شهر باشد.

وی تصریح کرد: عملكرد و دستاوردهاي بارز شركت در حفظ و نگهداشت بهينه سازمان، صيانت از محيط زيست، پرورش نيروي انساني توانمند، بهبود كيفيت فرآيند توليد و فرآورده ها طي بيش از ۴۰ سال فعاليت پايدار علی رغم تحریم های ناجوانمردانه، موقعيت استراتژيك و اعتبار شركت را در صنعت پالايش نفت كشور تقويت كرده است.

در ادامه این نشست همتی شهردار باقر شهر ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد شرکت پالایش نفت تهران و تاثیر به سزای آن در اقتصاد منطقه اظهار داشت: اهمیت جایگاه پالایشگاه تهران بر هیچ کس پوشیده نیست . وجود پالایشگاه تهران یک فرصت است. خدا قوت می گوییم که در شرایط تحریم و لزوم تامین انرژی با تلاش بی وقفه مديريت وکارکنان ساعی آن مجموعه آسایش خاطر هموطنانمان فراهم شده است.

همتی با تاکید بر تداوم همکاری و توسعه خدمات رسانی به منظور پیشبرد اهداف دستگاه های اجرایی منطقه باقرشهر بیان داشت: رویکرد سازنده و تعاملی مدیران شرکت پالایش نفت تهران قابل تقدیر است. بی شک همکاری شهرداری باقر شهر و پالایشگاه تهران در جهت حل موانع و انجام اقدامات بنیادین جهت آسایش و رفاه مردم باقر شهر روزهای خوبی را برای اهالی جنوب پایتخت رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=60467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.