تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

۲۱/۵ % کاهش مصرف برق مشترکین خانگی مشمول پاداش

  • کد خبر : 59692
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
اقتصاد کلان : سخنگوی صنعت برق گفت: تا این لحظه همکاری بسیار خوبی از سوی هموطنان داشتیم و ۳۵ درصد از قبوض صادره مشمول طرح پاداش مدیریت مصرف برق شدند.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: روز گذشته یعنی سوم تیرماه میزان مصرف برق در کشور به عدد ۷۱هزارو ۲۶۹ مگاوات رسید و گزارش ها حاکی از آن است نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۰۰۰ مگاوات برق بیشتری مصرف شده است.رجبی مشهدی ادامه داد: هفته ای پشت سر گذاشتیم بسیار گرم بود و نصاب جدیدی در تقاضای برق کشور ثبت شد. وی افزود در هفته آینده شاهد افزایش دما در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود و نیازمند همکاری بیشتر مردم در مدیریت مصرف برق هستیم.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه تا این لحظه همکاری بسیار خوبی از سوی هموطنان داشتیم و ۳۵ درصد از قبوض قرائت شده مشترکین مشمول طرح پاداش مدیریت مصرف برق شدند گفت: حدود ۶۴۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در قبض های مشترکان درج شد که نشان می دهد ۲۱/۵درصد کاهش مصرف در هر قبض صورت گرفته است.

سخنگوی صنعت برق گفت: بیشترین پاداش مدیریت مصرف که تا کنون در قبض ها پرداخت شده مربوط به قبضی است که مبلغ یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پاداش دریافت کرده است.

وی افزود: متوسط پاداش دریافتی که در قبض مشترکان درج شده برای مناطق عادی حدود ۷۵ هزار تومان و برای مناطق گرمسیر حدود ۲۷۰ هزار تومان محاسبه و پرداخت شده است.

سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: خوشبختانه امسال طرح تشویقی وزارت نیرو شامل کلیه ۳۱ میلیون مشترک خانگی می شود و حتی مشترکان پر مصرف هم می توانند در صورت کاهش مصرف برق خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته از طرح های تشویقی استفاده و با اندکی کاهش مصرف از پاداشهای بی سابقه درصنعت برق برخوردار شوند.

وی در پایان با بیان اینکه طرح پرداخت پاداش مدیریت مصرف تا پایان شهریور ادامه دارد از کلیه هموطنان درخواست کرد با راهکارهای ساده مدیریت مصرف از جمله تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی ازدریافت پاداشهای بی سابقه برخوردار و صنعت برق را در تامین برق پایدار برای کلیه مشترکین به ویژه دردو هفته گرم پیش رو یاری نمایند .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=59692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.