تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2

قدردانی استاندار چهارمحال و بختیاری از شرکت ملی فولاد ایران

  • کد خبر : 56324
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
اقتصاد کلان : استاندار چهارمحال و بختیاری از اقدامات شرکت ملی فولاد ایران در راستای ایجاد اشتغال پایدار و تلاش های توسعه آفرین در این استان قدردانی و تشکر کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت فولادسپیددشت، غلامعلی حیدری در دیدار با محم آقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، با ابراز رضایت از روند اجرایی واحد فولاد سازی سپیددشت گفت: این استان از مناطق محروم کشور است و ایجاد صنایع فولادی در این استان قطعا در آینده نه چندان دور باعث تحولات اساسی در استان می شود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم که صنایع دیگر نیز به موازات فولاد و ورق خودرو در استان ایجاد شود تا فقر و محرومیت از استان زیبای چهارمحال و بختیاری زدوده شود.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران نیز در این دیدار، گزارشی در خصوص روند پیشرفت فولادسپیددشت ارائه نمود واظهارداشت: انشاالله بزودی شاهد افتتاح و بهره برداری از واحد فولادسازی این شرکت خواهیم بود که نقش بسزایی درعمران وآبادانی استان و تغییرات در جغرافیای اقتصادی منطقه خواهدداشت.

آقاجانلو خاطرنشان کرد که با راه اندازی واحدفولادسازی ۸۰۰هزار تن فولاد به ظرفیت فولاد کشور افزوده خواهد شد و برای بیش ازیک هزارنفراشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجادخواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=56324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.