تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
4

ثبت بهترین عملکرد در سال جاری توسط فولاد اکسین

  • کد خبر : 55559
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۲
اقتصاد کلان : شرکت فولاد اکسین با تمرکز بر تحقیق و پژوهش در مرکز تحقیقات و توسعه (R&D) و با به‌کارگیری دانشجویان نخبه و متخصص جامعه دانشگاهی در دانشگاه اهواز توانسته است به جایگاه واقعی در صنعت فولاد ایران دست یابد. این شرکت در سال جاری با عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب تحقق رشد تولید را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

اقتصاد کلان گزارش می دهد؛ شرکت فولاد اکسین خوزستان، باکیفیت‌ترین کارخانه تولیدکننده ورق آهن در ایران است که از سال های گذشته تا کنون با انبوه ورق های فولادی API علاوه بر تحقق رسالت خود و بی نیازی کشور به این محصولات توانسته نقش مهمی را در اجرای پروژه‌های ملی ایفا کند.

این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش پایدار، در سه ماهه ابتدایی سال جاری، به بهترین عملکرد در آماده‌بکاری و تولید ورق های فولادی و همچنین بهترین رکورد توقفات فنی و کمترین توقفات اضطراری خط تولید دست پیدا کرد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان، که در کیلومتر ۱۰ جاده بندر امام خمینی واقع شده است، با تولید ورق‌های عریض فولادی برای مخازن ذخیره‌سازی فراورده‌های نفتی و محصولات فولادی، به‌عنوان باکیفیت‌ترین کارخانه تولیدکننده ورق آهن در ایران شناخته می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده و در سال ۱۳۸۸ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز، تولید انبوه خود را آغاز کرد.

شرکت فولاد خوزستان و فولاد اکسین خوزستان، دو شرکت اصلی و مهم در تأمین فولاد کشور هستند. فولاد اکسین خوزستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار و رسیدن به رشد تولید برای کاهش اثرات تورمی، با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، به رکوردهای متعدد در تولید ورق های فولادی دست یافته است.

این شرکت در زمینه تولید ورق‌های فولادی برای مخازن ذخیره‌سازی فراورده‌های نفتی و محصولات فولادی فعالیت می‌کند. فولاد اکسین با تکنولوژی‌های به‌روز، تولید انبوه خود را آغاز کرده و در حال حاضر با تولید محصولات خاص در زمینه ورق‌های عریض و خواص موردنظر مشتریان، باکیفیت‌ترین کارخانه تولیدکننده ورق آهن در ایران شناخته می‌شود.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با برنامه‌ریزی صحیح و انسجام در تمام واحد‌ها، در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲، رکوردهای پیاپی در آماده بکاری و تولید ورق های فولادی را ثبت کرد. مدیر عامل شرکت، عملکرد تیمی و همدلی کارکنان شرکت را به عنوان عامل اصلی این موفقیت‌ها برشمرد و از همراهی اعضای هیات مدیره تشکر کرد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان، با تأمین نیاز صنایع گوناگون به ورق‌های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی و ماشین‌سازی، به ثبت رسیده است. ظرفیت اسمی تولید ورق در شرکت فولاد اکسین خوزستان سالیانه ۱۰۵۰ هزار تن است و بیشترین مواد اولیه مصرفی، تختال (اسلب) فولادی می‌باشد که از کارخانه‌های فولادسازی با ریخته‌گری مداوم تأمین می‌شود.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با تولید انبوه ورق‌های فولادی با استحکام بالا، نقش آفرینی در اجرای پروژه‌های ملی دارد. همچنین، با استقرار سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی، ایجاد محیطی ایمن و سالم برای همکاران و حفظ و صیانت محیط‌زیست از استقرار سیستم مدیریت کیفیت مطابق با ISO 9001، کیفیت ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ISO/TS 29001، محیط‌زیست ISO 14001 و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 بهره می‌برد. محصولات این کارخانه نیز مطابق با استانداردهای خاص هر قطعه و کاربرد آن ساخته می‌شوند.

فولاد اکسین خوزستان جزو ده شرکت برتر تولیدات ورق های فولادی خاص در جهان می باشد و محصولات تولیدی این شرکت محصولات خاص در حوزه نفت و گاز می باشد. اجرای پروژه‌های این صنعت در چرخه اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای دارد، لذا می بایست تولید و ارسال ورق های مورد نیاز این صنایع در زمان مقرر انجام شود تا خللی در روند پروژه‌های ملی ایجاد نگردد.

این شرکت به واسطه تولیدات خود نقش مهمی را در مقابله با تحریم ها ظالمانه داشته و به عنوان خط مقدم در صنعت فولاد کشور، نیاز بسیاری از صنایع از جمله نفت و گاز را برطرف کرده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=55559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.