تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
6

شهرداری تهران تلاش بسیار خوبی در زمینه ساماندهی معتادین متجاهر داشته است

  • کد خبر : 49989
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
اقتصاد کلان : رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه نزدیک به ۲۸۴ معتاد متجاهر طی ۱۵ روز گذشته جمع آوری شدند گفت: امروز می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در کنار حاشیه خیابان‌ها نداریم.

سردار عباسعلی محمدیان رئدر حاشیه بازدید از طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: وظیفه پلیس مبارزه با توزیع موادمخدر است، اگرچه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر را در ۱۵ روز گذشته کشف کردیم، اما آن چیزی که مردم انتظار دارند پاکسازی شهر و ندیدن معتاد در محلات است.

🔻وی افزود: از ۲۴ بهمن ماه این طرح (جمع آوری معتادان متجاهر) آغاز شده است و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده است. امروز می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در کنار حاشیه خیابان‌ها نداریم و مردم این افراد را نمی‌بینند.

🔻رییس پلیس پایتخت گفت: نزدیک به ۲۸۴ نفر طی ۱۵ روز گذشته جمع آوری شدند و بعد از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند.

🔻محمدیان گفت: تعدادی از افراد هستند که مردم آن‌ها را به چشم معتاد نگاه می‌کنند، اما این‌ها کارتن‌خواب، دارای بیماری‌های خاص و… هستند که باید در مراکز مربوط به خودشان پذیرش شوند.

🔻وی در پایان بیان کرد: شهرداری تهران مراکز بیشتری ایجاد کرده است و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته است، اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=49989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.