تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
0

برنامه ریزی ویژه برای ساماندهی متکدیان سطح شهر تهران

  • کد خبر : 49295
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
اقتصاد کلان : رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در سال جدید طبق برنامه ریزی های انجام شده، متکدیان همچون سال گذشته پیگیری خواهد شد ضمن آنکه بنای ما بر این است که تمام متکدیان سطح شهر در سال ۱۴۰۲ ساماندهی شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ هزار متکدی ساماندهی و به نهادهای مسئول و مراکز نگهداری تحویل داده شدند و امسال ساماندهی متکدیان با جدیت همچون سال قبل دنبال خواهد شد.

💢دکتر احمدی صدر با اشاره به موانع ساماندهی متکدیان، یادآور شد: متأسفانه دروازه‌های شهر تهران باز است و با این وضعیت اقتصادی و مشکلات ناشی از آن، هرچه ساماندهی متکدیان را دنبال کنیم باز هم عده ای به قصد تکدی گری وارد شهر می شوند که باید در این خصوص هم‌افزایی جدی صورت بگیرد تا این مشکل به صورت اساسی برطرف شود.

💢وی تأکید کرد: ساماندهی متکدیان توسط شهرداری به تنهایی جوابگو نیست به طوری‌که تعدادی از متکدیان پس از ساماندهی به وضعیت سابق بازگشته‌اند. از سوی دیگر تعداد هر روز شاهد ورود افراد جدید از شهرستان‌ها به تهران هستیم. ضمن آنکه باید آمار ورود اتباع بیگانه به این جمع را هم در نظر بگیریم.

💢رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: ساماندهی کامل متکدیان از سطح شهر به یک اقدام گروهی نیاز دارد. همچنین لازم است به این نکته اشاره کنم که ۲۵ درصد از متکدیانی که در سال قبل جمع‌آوری شدند، اتباع بیگانه بوده‌اند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=49295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.