تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
3

استقرار پرديس سيارسلامت” در محلات

  • کد خبر : 49128
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
اقتصاد کلان : شهردار منطقه2 گفت: همزمان با هفته ملی سلامت با استقرار پردیس سلامت سیار در نقاط پر تردد ،شهروندان از خدمات سلامت محور بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدي صالحي شهردار منطقه ۲ با اشاره به اهميت جايگاه سلامت به عنوان حقوق اساسي شهروندان و ضرورت تقویت اگاهی و مهارت آنها در شیوه های سبک زندگی سالم گفت: درهمین راستا مدیریت شهری منطقه همزمان با هفته ملی سلامت ، ويژه برنامه هاي متنوعی با شعار”سلامت براي همه با پزشكي خانواده – حال خوب زندگي” پیش بینی و اجرا می کند.

وی به استقرار پرديس سيارسلامت در نقاط پرتردد، با رویکرد ارائه خدمات آموزشی و سلامت محور اشاره کرد و گفت: پردیس سیارسلامت ، در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری در نقاط پیش بینی شده مستقر و علاوه بر ارائه خدمات در حوزه سلامت عمومی همچون ویزیت و مشاوره، با بهره گیری از طرفیت هنر ، آموزش های متناسب با سبك زندگي سالم، خود مراقبتي و …با هدف ارتقای سواد سلامت ارائه می شود.
به گفته صالحی، اجرای “زنگ تحرك سلامت” در بوستان هاي منطقه، پویش اهدای خون ،کمپین آموزشی و اطلاع رسانی حال خوب ، جشنواره سیب و برگزاري “جشنواره املت ويژه كودكان اتيسم” در بوستان نهج البلاغه، از ديگر برنامه هاي مورد پيش بيني در هفته سلامت است.
شهردارمنطقه ۲ در ادامه از نشست هم انديشي خيرين سلامت شهر تهران خبرداد و گفت: با توجه به نقش مهم خیرین در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه ،اين نشست باهدف هم افزايي و استفاده بهینه از ظرفیت ها و همچنین تقديراز اقدامات خيرين سلامت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برنامه ها به نحوي پيش بيني شد تا امكان بهره مندي تمامي اقشار جامعه و به طور ويژه گروه هاي خاص از خدمات سلامت فراهم شود ،افزود: این برنامه ها با مشارکت گروه هاي مردمي، خيرين حوزه سلامت، كانون هاي اجتماع محور و خانه هاي سلامت محلات و… در فضاهاي فرهنگي و آموزشي منطقه اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=49128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.