تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
2

برپايي جشنواره “حافظ زمينيم و حال خوب كودكان” در بوستان بزرگ ولایت

  • کد خبر : 48972
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
اقتصاد کلان: شهردار منطقه 19 از تدارک برنامه های متنوع محیط زیستی و برپايي جشنواره با شعار حافظ زمينيم و حال خوب كودكان دهم اردیبهشت در سالن استاد شهریار با دعوت از دانش آموزان مقطع ابتدايي در بوستان بزرگ ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: روز جهانی زمین هرساله در ۲ اردیبهشت ماه با هدف فراهم آوردن بستری برای فعالیت دوستدارن زمین که بتوانند سلامت کره زمین و محیط آن را تضمین کنند، برگزار می شود.
ضمن اینکه نمايش شاد موزيكال با حضور گروه هنري ، آموزش نحوه نگهداري از گياهان آپارتماني و نحوه كاشت سبزي در گلدان، نقاشي طوماري با موضوع “سرمايه گذاري در زمين؛توسعه بازيافت و بهره وري سبز” ، اهدای ویلچر توسط فعالین محیط زیستی به یکی از معلولان منطقه از طریق پویش جمع آوری درب های بطری،تقدیر از فعالین محیط زیستی و پاکبانان، رابطین فعال در زمینه سلامت، پايش سلامت دانش آموزان از طريق اندازه گيري قد و وزن و شاخص توده بدني BMI با مشارکت اداره سلامت اجرا می شود.
به گفته این مسئول جمع آوري نمادين فيلتر سيگار از فضاي سبز بوستان ها توسط دانش آموزان، اجراي مسابقات ورزشي تفريحي ، اجراي برنامه دوچرخه سواري ويژه دانش آموزان در بوستان ولايت، تقدير از برگزيدگان مسابقه روز طبيعت و دوخت زيباترين كيسه پارچه اي از پارچه هاي دورريختني و مسابقه ارسال شعار برای حفظ زمین به مناسبت هفته زمین پاک از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت این هفته است.
همچنین بازديد علمي آموزشي۴۰ نفر از همکاران منطقه از غار موزه وزيري، برگزاري مسابقه ساخت بهترين ها از دورريختني ها برای آنها در اردوي آموزشي و تقدير از برگزيدگان نیز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=48972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.