تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024
4

خدمات رسانی فرهنگی و حمل و نقلی برای نمازگزاران عید سعید فطر 

  • کد خبر : 48743
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
اقتصاد کلان : شهرداری منطقه یک با آماده سازی شبکه حمل و نقلی برای حضور نمازگزاران در مصلی تهران و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی به استقبال عید سعید فطر می رود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به نمازگزاران جهت برپایی نماز عید سعید فطر  در مصلی تهران، بیش از ۱۵ دستگاه اتوبوس از شهرک شهید محلاتی، میدان تجریش و مساجد سطح منطقه  شامل مساجد ولیعصر (عج)، امیرالمومنین (ع)، پیامبر اعظم(ص)، الزهرا (س) و انصار الحسین شهرک شهید محلاتی، مسجد رسول اله(ص) شهرک صدف، مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک قائم، مسجد النبی (ص) ولنجک و محله ازگل به مصلی اعزام می شوند.

به گفته وی شبکه حمل و نقل عمومی از ساعت ۲صبح روز عید سعید فطر در مکان های مشخص شده  فعالیتشان را آغاز و تا پایان مراسم خدمت رسانی می کنند.

صباغ به برنامه های فرهنگی اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه پذیرایی و توزیع محصولات فرهنگی عید سعید فطر در محل برگزاری نماز عید در مصلی تهران، اجرای استیج فرهنگی، نور افشانی در شب عید ، برپایی ایستگاه جشن شادی در میدان تجریش و آذین بندی معابر ، محلات و مساجد،  تولید محتوا جهت نشر در فضای مجازی مرتبط با عید فطر و… از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این روز مبارک است.

وی در خصوص فضاسازی های محیطی این عید بزرگ نیز گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر میادین و معابر اصلی منطقه با نصب المان های نوری، ریسه کشی الوان، اجرای برجسته نگاری، نصب پرچم های رنگی و انجام تبلیغات محیطی آذین بندی شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=48743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.