تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

كسب رتبه برتر شركت ملي پالايش و پخش در ارزيابي صيانت از حقوق شهروندي

  • کد خبر : 27129
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، اين شركت در بازه زماني ۵ ساله از جايگاه ۳۴ به جايگاه پنجم بين ۱۱۰ دستگاه اجرايي با اختلاف ارزيابي ۰/۶درصد، در خصوص عملكرد ارتقاء پيدا كرده است. گفتني است، جلسه صيانت از حقوق شهروندي در سال ۱۴۰۱ به ميزباني واحد بازرسي […]

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، اين شركت در بازه زماني ۵ ساله از جايگاه ۳۴ به جايگاه پنجم بين ۱۱۰ دستگاه اجرايي با اختلاف ارزيابي ۰/۶درصد، در خصوص عملكرد ارتقاء پيدا كرده است.

گفتني است، جلسه صيانت از حقوق شهروندي در سال ۱۴۰۱ به ميزباني واحد بازرسي شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با حضور معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش،‌ مديران شركت‌هاي تابعه و پالايشي و همچنين نمايندگان سازمان اداري و استخدامي كشور، ستاد ارزيابي عمكرد و نظارت مردمي نهاد رياست جمهوري و ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي كشور برگزار شد.

لازم به ذكر است،‌ در پايان اين نشست به منظور قدرداني از اقدامات و تلاش‌هاي بي شائبه شركت‌هاي تابعه و پالايشي شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي در راستاي عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي و عمل به مبادي صيانت و حمايت از حقوق شهروندي، لوح‌هاي يادبودي اهداء شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=27129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.