• امروز : دوشنبه - ۲۷ دی - ۱۴۰۰
  • برابر با : 14 - جماد ثاني - 1443
  • برابر با : Monday - 17 January - 2022
1
قائم مقام بانک ایران زمین:

پیاده سازی بانکداری دیجیتال، یک گام موثر در ارائه خدمات نوین به مشتریان است

  • کد خبر : 18154
پیاده سازی بانکداری دیجیتال، یک گام موثر در ارائه خدمات نوین به مشتریان است
اقتصاد زمانه : در این جلسه مجتبی شیروانی دستیابی به بانکداری دیجیتال را یک گام موثر در ارائه خدمات نوین به مشتریان بیان کرد و گفت: بانک ایران زمین چندین سال پیگیر این ایده بوده است، به طوری که در آغاز مطالعات و تحقیقات در این خصوص، هنوز هیچ بانکی مفهوم واقعی بانک دیجیتال را نمی شناخت.

اقتصاد زمانه : در این جلسه مجتبی شیروانی دستیابی به بانکداری دیجیتال را یک گام موثر در ارائه خدمات نوین به مشتریان بیان کرد و گفت: بانک ایران زمین چندین سال پیگیر این ایده بوده است، به طوری که در آغاز مطالعات و تحقیقات در این خصوص، هنوز هیچ بانکی مفهوم واقعی بانک دیجیتال را نمی شناخت.

به گزارش اقتصاد کلان ، شیروانی در ادامه افزود: در ابتدا تیم فناوری اطلاعات بانک با سفر به کشور آلمان در حوزه بانکداری دیجیتال تحقیقات و بررسی های اجمالی انجام شد و پس از ۶ سال تلاش مداوم با افتخار این ایده به ثمر نشست.
قائم مقام بانک ایران زمین ورود سریع به بازار را اولویت بانک بیان کرد و اشاره کرد: ما خوشحالیم که این اتفاق بزرگ با مجموعه توانمندی مثل های وب صورت می گیرد و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بدون هیچ مشکلی خدمات ارائه شود.
شیروانی در خصوص خدمات جدید بانک گفت: اولین بودن در بازار از اهمیت بسیاری برخوردار است. این پروژه شامل ۹۰ سرویس و ارائه ۴۰۰ خدمت به مشتریان است که امیدوارم شروع کار عالی انجام شود و ‌کسب و کارهایی که بتوانند به این مبحث قدرت دهند از جانب ما حمایت کامل را از سوی بانک خواهند داشت. قطعاً این مهم برای کشور و سیستم بانکی با ارزش خواهد بود.معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین تاکید کرد: آغاز به کار اولین نئوبانک در کشور از سوی یک کسب و کار
در ادامه جلسه فرهاد اینالویی این پروژه را اولین نئوبانک واقعی در کشور اعلام کرد و گفت: مدل موفق در نئوبانک این است که کسب و کارهایی که خدمات به مشتریان می دهند به سمت نئوبانک بروند و نقش بانک در این میان خدمت رسانی به این حوزه است.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در خصوص انتظارات از نئوبانک افزود: مهمترین بحث در این راستا نوآوری است. نوآوری معمولاً از بیرون به داخل سازمان وارد می شود و این موضوع باعث شده است که استارت آپ ها بدلیل ارتباط نزدیک با مشتری وارد میدان می شوند تا نوآوری را به سازمان تزریق کنند. در این میان مرکز نوآوری بانک ایران زمین با همراه شرکت های وب می توانند تبادل اطلاعات داشته باشند که نهایتا برای هر دو مجموعه ارزش آفرین خواهد بود.
اینالویی افزود: مفهوم بانک دیجیتال به معنای یک بانک کاملا مکانیزه به همراه شعب و ادارات مرکزی و تمامی خدمات بانکی است و نئوبانک گزیده ای از خدمات پرمصرف و ضروری بانک است که در اختیار مشتری قرار می گیرد. ارتباط مشترک بانک و شرکت های وب موجب ارائه سرویس های پایه و خدمات مطلوب به مشتری خواهد شد که ارزشمند است.
در پایان این مراسم که با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، قائم مقام و جمعی از مدیران بانک ایران زمین و مدیران ارشد مجموعه شرکت های وب برگزار شد قرارداد همکاری این نئو بانک توسط امین ریاضتی مدیرعامل شرکت آوا متعلق به بانک ایران زمین و سید ایمان میری مدیرعامل شرکت هلدینگ های وب در راستای ارائه خدمات و سرویس های مالی امضا شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.