تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024
16

مراسم معارفه سرکار خانم اعظم پناهی مهر عیسی لو به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران برگزار شد

  • کد خبر : 18752
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
اقتصاد کلان : مراسم معارفه مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران سرکار خانم اعظم پناهی مهر عیسی لو که پیشتر توسط هیئت مدیره انجمن انتخاب شده بود و به دلیل وجود شرایط کرونایی به تعویق افتاده بود با حضور رئیس محترم هیات مدیره و تعدادی از اعضا و پرسنل این انجمن در محل دفتر مرکزی انجمن برگزار شد.

به گزارش اقتصاد کلان ، در این مراسم، رئیس هیئت مدیره ضمن معرفی سرکار خانم اعظم پناهی مهر عیسی لو به عنوان مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران عنوان کرد انتصابات بایستی در راستای ارتقای فعالیت های این انجمن صورت پذیرد.
ایشان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب مدیرعامل جدید ابراز کرد که همه اعضا در جهت اجرایی شدن مصوبات و پیشبرد اهداف انجمن از ایشان حمایت نمایند. در ادامه مدیر عامل جدید انجمن ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات مدیره به ایشان عنوان کرد: در ابتدا جا دارد از هیئت مدیره محترم بابت حسن اعتمادی که به اینجانب داشتند تشکر نموده و این فرصت را مغتنم شمرده و بر خود وظیفه میدانم در راستای حفاظت از حقوق بیماران و ذینفعان این انجمن، قانونمندی، پاسخگویی، اقتدار، سلامت نفس و تدبیر، حفظ ارزش‌های اسلامی را جزو وظایف تک تک خدمتگزاران این انجمن به ویژه مدیر عامل دانست و خاطر نشان کرد، انشالله با حمایت های تک تک اعضاء بتوانیم قدم های موثری را در این مسیر برداریم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.