تاریخ : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ Friday, 26 June , 2026
5

بازگشت قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در منطقه ۱۹ به بیت المال 

  • کد خبر : 99638
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۱۹ از بازپس گیری قطعه زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع پس از 10  سال در راستای احقاق حقوق بیت المال به همت اداره حقوقی منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور بیان کرد: در سال ۱۳۹۱ توافقی فی مابین شهرداری و مالک یک قطعه زمینی در خیابان برادران شهید شکری نبش گذر شقایق و پاییزان در ناحیه ۳ صورت گرفت که پس از این توافق، متأسفانه شخصی با سوء استفاده از وکالتنامه ای از مالک مبادرت به تنظیم سند به نام خود کرد.

وی ادامه داد: اداره حقوقی منطقه پس از اطلاع از این موضوع با همکاری مرکز حقوقی شهرداری تهران اقدام به طرح دعوی حقوقی علیه متصرف برای ابطال سند مالکیت و صیانت از حقوق بیت المال کرد.

این مسئول افزود: خوشبختانه با پیگیری و دفاعیات صورت گرفته و دقت نظر قضات شریف محاکم تجدید نظر استان تهران، حکم به ابطال سند مالکیت متصرف  پس از ۱۰ سال و تنظیم سند رسمی به نام شهرداری تهران صادر شد.

براساس این گزارش ارزش ریالی این قطعه زمین بالغ بر هزار میلیارد ریال بوده که با توجه به مصوبه کمیسیون ماده ۵ به صورت فضای سبز در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=99638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات