تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
0

نگاه مدیریت شهری قبله تهران، ایجاد رضایتمندی در شهروندان است

  • کد خبر : 98779
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
نگاه مدیریت شهری قبله تهران، ایجاد رضایتمندی در شهروندان است
اقتصاد کلان : شهرداری منطقه ۲۰ با هدف افزایش آگاهی و مشارکت شهروندان، اقدام به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و عذرخواهی از شهروندان به‌خاطر انجام پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ احمد محمدپور مدیر روابط عمومی منطقه، در راستای نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و عذرخواهی از شهروندان به‌خاطر انجام پروژه‌های عمرانی در منطقه اظهار داشت: این بنرها در محل‌های اجرای عملیات عمرانی نصب شده‌اند و علاوه بر عذرخواهی از شهروندان به مشکلات و نواقص ایجاد شده در مدت اجرای پروژه، توضیحات جامعی در ارتباط با پروژه‌های در حال انجام ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: نصب اطلاعات پروژه های عمرانی در لوکیشن اجرای پروژه، به شهروندان اجازه می‌دهد تا از جزئیات کارها و زمانبندی اقدامات در حال انجام در فضاهای شهری مطلع شوند.

محمدپور بیان کرد: این اقدام نه‌ تنها به شفافیت در عملکرد شهرداری کمک می‌کند، بلکه به شهروندان این امکان را می‌دهد تا در فرآیند توسعه شهری مشارکت بیشتری داشته باشند. مدیریت شهری قبله تهران بر این باور است که با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، می‌توان اعتماد عمومی را تقویت کرده و در جریان بازخورد اقدامات انجام شده در سطح شهر قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=98779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.