تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
0

صدور پروانه فعالیت انجمن هنرهای سنتی و صنایع دستی شهرستان قدس با محوریت میراث فرهنگی

  • کد خبر : 95563
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
صدور پروانه فعالیت انجمن هنرهای سنتی و صنایع دستی شهرستان قدس با محوریت میراث فرهنگی
اقتصاد کلان : پس از یک سال و نیم فعالیت‌های مقدماتی و برگزاری جلسات متعدد، انجمن هنرهای سنتی و صنایع دستی شهرستان قدس، پروانه فعالیت خود را دریافت کرد.

از ابتدای سال گذشته، مراحل اولیه برای تشکیل انجمن هنرهای سنتی و صنایع دستی شهرستان قدس آغاز و جلسات متعددی با حضور هیئت مؤسس و مسئولان برگزار شد. انتخابات این انجمن با نظارت فرمانداری و حراست شهرستان قدس برگزار و اعضای انجمن مشخص شدند. پس از آن، جلسه‌ای برای تعیین مدیرعامل و هیئت رئیسه تشکیل و اطلاعات در سامانه سمن‌های وزارت کشور ثبت شد.

پس از تایید و بررسی‌های لازم، تاییدیه اولیه انجمن در بهمن‌ماه سال گذشته صادر و اقدامات نهایی برای ثبت شرکت آغاز شد. تمامی این مراحل با محوریت اداره میراث فرهنگی شهرستان قدس انجام شد؛ دفتر انجمن نیز در محل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان، واقع شده است.

در طول یک سال و نیم گذشته، امکانات و خدمات بسیاری به شهرستان قدس جذب شد. از جمله این خدمات می‌توان به تسهیلات تخصیص‌یافته توسط اداره کار و فرمانداری اشاره کرد.

در نهایت، با همکاری تمامی نهادهای مربوطه، پروانه فعالیت رسمی انجمن توسط فرمانداری شهرستان قدس صادر شد تا این انجمن به‌طور رسمی به فعالیت‌های خود ادامه دهد و در خدمت هنرمندان و صنعتگران شهرستان قدس باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=95563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.