تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ Monday, 22 June , 2026
6

پل مکانیزه کوی نصر ساماندهی شد

  • کد خبر : 94044
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
اقتصاد کلان : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه2 گفت: طرح ساماندهی پل مکانیزه کوی نصر با نوسازی یونیت ،رنگ آمیزی ،نورپردازی و همچنین تجهیز اتاقک نگهبانی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حمیدرضا رنجبر ،معاون فی و عمران منطقه با اشاره به اینکه با توجه به نقش پل عابر پیاده در ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان.گفت : پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر واگذاری نگهداشت پل های عابر پیاده به حوزه فنی و عمران ،طرح ساماندهی پل های مکانیزه براساس برنامه تدوین شده دردستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ساماندهی پل مکانیزه کوی نصر گفت: ساماندهی پل مکانیزه کوی نصر توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و همکاری شهرداری منطقه۲ اجرا شد که دراین طرح ضمن تعویض یونیت پل، نورپردازی و رنگ آمیزی ،دسترسی های رمپ اصلاح انجام و احداث اتاقک نگهبانی پل نیز در حال اجرا است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته احداث اتاقک نگهبانی ۴ پل مکانیزه منطقه واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) محدوده فرحزادی، بزرگراه شهید چمران-مدیریت، بزرگراه شهید چمران-بزرگراه جلال آل احمد، بزرگراه جلال آل احمد -جانبازان درحال اجرا است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=94044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات