تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ 19 ربيع أول 1446 Sunday, 22 September , 2024
3

جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است

  • کد خبر : 87074
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
اقتصاد کلان : روابط عمومی فرآیندی آمیخته از علم و هنر است و از بال های تبیین و گسترش سیاست های هر سازمانی محسوب می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی فولاژ، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در جمع کارکنان واحد روابط‌عمومی این شرکت حضور یافت و با اشاره به این که جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای یک سازمان از مهم‌ترین فعالیت‌های روابط‌عمومی است، گفت: روابط‌عمومی از بال‌های تبیین و گسترش سیاست‌گذاری در یک سازمان است و می‌تواند منشأ تحولات فرهنگی مثبت باشد.

محمد کمال‌زاده با تاکید بر اینکه امروز جایگاه روابط عمومی‌ها نه‌تنها به هیچ عنوان صوری و تشریفاتی نیست؛ بلکه جایگاهی تعیین کننده است گفت: اینجانب از ابتدای ورود تاکید داشتم که واحد روابط عمومی در جایگاه سازمانی باید مستقیم زیر نظر مدیرعامل فعالیت کند و در سازمان‌های بزرگی مانند فولاد آلیاژی ایران که با جریان‌های متعدد و متنوع و مختلفی روبه‌روست وجود این جایگاه و رابطه ضروری است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=87074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.