تاریخ : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ Saturday, 27 June , 2026
11

با حضور سازمان انتقال خون، کارکنان شرکت پتروشیمی پارس خون خود را اهدا کردند

  • کد خبر : 87008
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
اقتصاد کلان : پايگاه تيم سيار سازمان انتقال خون با حضور در محل درمانگاه اقدام به خون گيري از همکاران این شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، کارکنان این شرکت با حضور تیم سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر در روز ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ در عملي خيرخواهانه ، نسبت به اهداي خون خود به نيازمندان اقدام نمودند.

مدیر بهداشت ،ایمنی و محیط زیست شرکت پتروشیمی پارس بیان کرد: فرهنگ اهداي خون يکي از جلوه هاي بزرگ اخلاق انساني است، اهداي خون در ميان کارکنان به يک فرهنگ تبديل شده است و از حضور پرشور و استقبال خوب همکاران تقدير می نماییم.

در این فرصت اندک ۱۵۶ نفر از کارکنان شرکت پتروشیمی پارس توانستند به مرکز خون گیری مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=87008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات