تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
4

انجام عملیات بروزرسانی و بازیابی سامانه مدیریت مشتریان تلفن ثابت

  • کد خبر : 63808
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
اقتصاد کلان : با توجه به الزامات سامانه های احراز هویت مشترکین و بروزرسانی ها و تغییرات اساسی در سامانه های مذکور، همکاران فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران ، پیرو اختلالات پنج شنبه نهم شهریورماه در این سامانه، عملیات بروزرسانی سامانه ها را آغاز نموده اند که با توجه به گستردگی دامنه اقدامات و تاثیرات آن، همچنان به طول انجامیده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، عملیات بروزرسانی از ساعات اولیه بامداد روز شنبه آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است.بر اساس این گزارش، تا این لحظه سامانه عمده استانها تقریبا به طور کامل بازیابی و به روزرسانی شده و در یک فرایند مطمئن تا چندساعت آینده سامانه جامع تلفن ثابت CRM) FIX) در سراسر کشور آماده استفاده مجدد کاربران می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=63808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.