تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
2

سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته سپهر با خودپردازهای بانک صادرات ایران عملیاتی شد

  • کد خبر : 26830
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

با فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته سپهر از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران، دارندگان تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانند، از طریق پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه‌ خودپرداز (ATM) بانک صادرات ایران نسبت به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق اندوخته پایدار سپهر اقدام کنند و از سود روزشمار این صندوق بهره‌مند شوند. […]

با فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری در صندوق اندوخته سپهر از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران، دارندگان تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانند، از طریق پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه‌ خودپرداز (ATM) بانک صادرات ایران نسبت به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق اندوخته پایدار سپهر اقدام کنند و از سود روزشمار این صندوق بهره‌مند شوند.

برای دسترسی به این سرمایه‌گذاری از طریق خودپردازهای بانک صادرات ایران لازم است پس از وارد کردن کارت و رمز، گزینه خدمات پرداخت و انواع قبوض را انتخاب، سپس گزینه صندوق سرمایه‌گذاری و صندوق پایدار سپهر را انتخاب و با وارد کردن کدملی و مبلغ سرمایه‌گذاری، واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را خریداری کنید. ثبت‌نام اولیه در این صندوق برای استفاده از این خدمت نوین ضروری است. شماره تماس ۴۲۳۵۸ ۰۲۱ برای راهنمایی متقاضیان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=26830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.