تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
5

ارتقا جایگاه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پایش خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور

  • کد خبر : 25121
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

به گزارش روابط عمومی؛ در نهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور که خرداد ماه سال جاری با پایش ۱۷۰ سازمان انجام شد، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران توانست با ارائه ۳ خدمت و ۳ زیرخدمت و کسب امتیاز نهایی۳۷٫۳۰ در رتبه ۹۳ ام قرار گیرد. ان ارزیابی بر مبنای شاخص های […]

به گزارش روابط عمومی؛ در نهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور که خرداد ماه سال جاری با پایش ۱۷۰ سازمان انجام شد، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران توانست با ارائه ۳ خدمت و ۳ زیرخدمت و کسب امتیاز نهایی۳۷٫۳۰ در رتبه ۹۳ ام قرار گیرد.

ان ارزیابی بر مبنای شاخص های دولت کاربر محور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی انجام شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=25121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.