تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024

اطلاعیه ها

داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی فعالیت ششمین نمایشگاه توانمند‌ی های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) پایان یافت پیشتازی ال‌جی خاورمیانه و آفریقا با نوآوری در مجموعه محصولات جدید سرگرمی خانگی دیدار حجت الاسلام والمسلیمن یاسینی رئیس شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در جمع اعضاء محترم هیات مدیره ، مدیران و کارکنان ستادی صندوق قر ض الحسنه شاهد تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند

6

بيمه كوثر متمايز در زمینه برندسازي

  • کد خبر : 18280
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
اقتصاد کلان : حضور بیمه کوثر در بین برترین‌ های صنعت بیمه از نظر شاخص‌ های مختلف، نشان از رشد و جهش کم نظیر این شرکت دارد.


به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط‌‌ عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل ساتا در حاشیه نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۱، ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به اهمیت حضور صنعت بیمه در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۱ برای معرفی و افزایش انگیزش مردم در استقبال از صنعت بیمه، گفت: ما اکنون در قرن بیست و یکم که عصر تبادل اطلاعات است زندگی می‌کنیم، عصری که همه چیز به سرعت تغییر و تحول می‌یابد. بنابراین اگر در فضاهای مختلف از جمله مجازی یا فیزیکی حضور جدی نداشته باشیم دنیای امروز این نبودن را به معنی نیستی تلقی می‌کند. صنعت بیمه نیز از این مهم مستثنی نیست. از طرفی با توجه به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور اگر به دنبال تحول و اقدامی در این بخش هستیم باید حضورمان را در عرصه‌های مختلف گسترش و توسعه دهیم.امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور حضور بیمه را چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی بسیار پر اهمیت دانست و تصریح کرد: اگر بیمه در رادیو، تلویزیون، وبگاه‌ها و اپلیکیشن‌ها حضور نداشته باشد به معنای نیستی است. بر اساس همین، ما این حضور را جدی گرفته‌ایم و در نمایشگاه حاضر شده‌ایم.

وی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید طی چند سال اخیر بیمه کوثر در برندسازی مفهوم خاصی را دنبال می‌کند تا شبیه سایر بیمه‌ها نباشد. بیمه کوثر از نامش که به یک مفهوم عمیق یعنی خیر زیاد اشاره دارد وام گرفته و به دنبال خیر رساندن به افراد متعدد است.

مدیرعامل ساتا با اشاره به انجام مسئولیت‌های اجتماعی بیمه کوثر در زمان شیوع ویروس کرونا و نقش خیرخواهانه این شرکت در کمک‌رسانی به مردم، اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، بیمه کوثر همچون زمان وقوع حوادث غیر مترقبه، سیل، زلزله و مانند آن، با نگاه خیرخواهانه در کنار مردم ایستاد و با گشاده‌دستی در صحنه حضور داشت. شاهد این مدعا نیز زلزله اخیر هرمزگان است که اولین بیمه‌گر حاضر در صحنه برای برآورد خسارت کوثر بود. تنها تفاوت بیمه کوثر با سایر شرکت‌ها در این است که به دنبال گسترش مفهوم عمیق نامش یعنی خیر رساندن کثیر به مردم است.

نجفی پور در پایان با اشاره به جایگاه خوب بیمه کوثر در صنعت بیمه و میزان فعالیت آن طی چند سال اخیر، خاطرنشان کرد: اکنون بیمه کوثر در شاخص‌های مختلف، به صورت میانگین بین پنج شرکت بیمه اول کشور قرار دارد که این رتبه‌ها، به‌ویژه در چهار سال اخیر نشان از رشد و جهش کم نظیر این شرکت ارزشی دارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.