به گزارش اقتصاد کلان ، پیامهای صوتی دریافتشده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پیگیریهای لازم بعدی صورت میگیرد.
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط
اقتصاد کلان : نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خطمشی سازمانی و اهداف تعریفشده و با هدف افزایش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان با بهکارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخگویی در ساعات اداری از طریق تلفن 85930، شماره تماس 85936-021 نیز با دریافت و ضبط 24ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.
لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=16748
- ارسال توسط : eghtesadkalan
- 487 بازدید
- بدون دیدگاه