تاریخ : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ Sunday, 28 June , 2026
0

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌مناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر

  • کد خبر : 147080
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۵:۱۸
پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌مناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر

اقتصاد کلان : تیم فوتبال مس شهربابک با کسب پیروزی ارزشمند مقابل نیروی زمینی تهران، در فاصله 3 هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال، صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد. این تیم در جریان هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل حریف خود 61 امتیازی شده و به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری مس‌پرس، دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع می ایران در پیامی با اشاره به این موفقیت، ابراز امیدواری کرد، صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعدادهای جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.
در پیام دکتر فیض آمده است:
در ایام محرّم حسینی که فرهنگ ایثار و استقامت بیش از هر زمان دیگری در جامعه جاری است، موفقیت‌هایی که با تکیه بر تلاش جمعی، ایمان به توانمندی‌ها و روحیه هم‌بستگی به‌دست می‌آیند، جلوه‌ای مضاعف می‌یابند. صعود شایسته تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال کشور نیز نمادی از همین روحیه و ثمره سرمایه‌گذاری هدفمند در توسعه ورزش و پرورش استعدادهای جوان در مناطق محل فعالیت شرکت ملی صنایع مس ایران است.
برای این موفقیت ارزشمند، از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک، بازیکنان و کادر فنی قدردانی می‌کنم و به مردم شریف شهربابک و هواداران تیم و کارکنان پرتلاش شرکت ملی صنایع مس ایران خداقوت می‌گویم.امیدوارم این دستاورد، سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعدادهای جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=147080
  • ارسال توسط :
  • 13 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌مناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

راهنمای تنظیمات