تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
17

تندیس رضایت مندی مشتری در دستان بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 13765
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
شرکت بیمه پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت نمود. تندیس رضایت مندی مشتری پس از بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکارهای مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز های بیمه ای ، به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.

شرکت بیمه پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت نمود. تندیس رضایت مندی مشتری پس از بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکارهای مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز های بیمه ای ، به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.

به گزارش اقتصاد کلان، بر اساس گزارش های دریافتی ، در این همایش از شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به حقوق مردم به ویژه مصرف کنندگان در جوامع بشری و فرهنگ ها و نظام های اقتصادی مختلف که موجب شده این شرکت از جایگاه ویژه ای برخوردار شود و پیش شرط رونق اقتصادی را رقم زند ، تقدیر شده است.

دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید و قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار و با حضور صاحبان صنایع و سیاست گذاران عالی رتبه کشور و معتبرترین نام های اقتصادی و بازرگانی ، روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در مرکز بین المللی رایزن برگزار شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=13765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.