تاریخ : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ Sunday, 28 June , 2026
11

پالایشگاه تهران در سلامت کامل قرار دارد

  • کد خبر : 122714
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۲
اقتصاد کلان : پالایشگاه تهران در سلامت کامل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و دود متصاعد شده در بامداد امروز ناشی از سوختن ته‌مانده سوخت در یکی از مخازن انبار نفت ری است و ارتباطی با این پالایشگاه ندارد.

به نقل از شانا، بررسی‌ها نشان می‌هد از بامداد امروز (شنبه، ۳۱ خرداد) دودی از اطراف پالایشگاه تهران متصاعد شده است که این دود ناشی از سوختن باقی‌مانده فرآورده‌های سوختی ناشی از آتش‌سوزی یکی از مخازن انبار نفت ری است که در روزهای گذشته دچار آسیب شده بود و این دود ربطی به پالایشگاه تهران و تأسیسات آن ندارد.

شاکر خفایی، رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: فعالیت‌های عملیاتی پالایشگاه تهران بدون وقفه و طبق برنامه ادامه دارد و هیچ‌گونه اختلالی در روند تولید، تأمین و توزیع سوخت ایجاد نشده است و دود متصاعد شده مربوط به سوختن ته‌مانده سوخت در یکی از مخازن انبار نفت ری است که در روزهای گذشته دچار حادثه شده و این مخزن در محیط بیرونی پالایشگاه تهران قرار دارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=122714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات