تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ Wednesday, 24 June , 2026
7

بازدید مدیرعامل و معاونان شرکت ایریتک از پروژه استحصال طلا در سقز

  • کد خبر : 101144
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
اقتصاد کلان : در ادامه برنامه‌های نظارتی و بررسی پیشرفت پروژه‌های کلان، دکتر مستقیمی، مدیرعامل شرکت ایریتک، به همراه دکتر کریمی کاشانی، سرپرست معاونت پروژه‌ها و مهندس عبیری، معاونت فنی و مهندسی از کارگاه احداث کارخانه استحصال طلا و سد باطله در سقز بازدید کردند. این بازدید که در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۲۳ انجام شد، با هدف ارزیابی روند پیشرفت پروژه و بررسی چالش‌های موجود صورت گرفت.

در جریان این بازدید، مدیرعامل و هیئت همراه با توضیحات تیم اجرایی از جزئیات فنی و اجرایی پروژه آگاه شدند و بر لزوم رعایت استانداردهای ایمنی و زیست‌محیطی تأکید کردند. این پروژه به‌عنوان یکی از طرح‌های کلیدی در حوزه توسعه معادن منطقه، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی شهرستان سقز ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=101144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

راهنمای تنظیمات