تاریخ : شنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۴ Saturday, 11 October , 2025
1

رونمایی از مدل‌های بازاریابی بانک سینا

  • کد خبر : 132053
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۸
رونمایی از مدل‌های بازاریابی بانک سینا
اقتصاد کلان : در نخستین وبینار معاونت بازاریابی و امور شعب با مدیران مناطق و روسای شعب مستقل این بانک تشریح شد.

دکتر اکبر جلیلی، عضو هیئت‌مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیم‌شده گفت: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدف‌گذاری کرده و لازم است همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژه‌ای داشته باشند .

وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفه‌ای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگی‌ها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.

جلیلی همچنین به برنامه‌های آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .

در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدل‌های بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.

برآور با تأکید بر ساده‌سازی مدل‌های بازاریابی گفت: الگوهای طراحی‌شده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.

مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=132053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

راهنمای تنظیمات