تاریخ : پنجشنبه, ۶ شهریور , ۱۴۰۴ Thursday, 28 August , 2025
6

تاكيد بر خدمت‌رسانی بی‌قفه به مشتريان در همه روزهای سال

  • کد خبر : 122869
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۹
تاكيد بر خدمت‌رسانی بی‌قفه به مشتريان در همه روزهای سال
اقتصاد کلان : در روزهایی كه بسياری از سازمان‌ها در حالت نيمه‌تعطيل به سر می‌برند، مديرعامل مؤسسه اعتباری ملل، آقای دكتر جوادی، با همراهی آقای ابهری، معاونت محترم امور شعب و بازاريابی، به‌صورت سرزده از تعدادی از شعب مؤسسه در استان تهران بازديد كردند.

در اين بازديدها كه با هدف ارزيابی ميزان آمادگي شعب در شرايط خاص و بررسی كيفيت خدمات‌رسانی انجام شد، مديرعامل و معاونت امور شعب، با جمعی از مشتريان حاضر در شعب گفتگو كردند و ضمن شنيدن نظرات و ديدگاه‌های آنان، اطمينان دادند كه مؤسسه اعتباری ملل در تمامی شرايط، حتی در ايام تعطيل، آماده ارائه خدمات بانكی و پشتيبانی كامل از نيازهای بانكی مشتريان است.

اين حركت صميمانه و مسئولانه، با استقبال مشتريان مواجه شد و بسياری از آنان از نزديكی و در دسترس بودن مديريت ارشد مؤسسه ابراز رضايت كردند. اقدامی كه بی ترديد نشانه‌ای از فرهنگ پاسخگويی، تعهد به مشتريان و رويكرد عملياتی مديران مؤسسه اعتباری ملل در ارتقای تجربه بانكی مردم است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=122869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

راهنمای تنظیمات