تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
0

‍ برگزاری آیین جشن شکوفه ها در دبستان هیات امنایی حاج محمد تقی کرباسی منطقه ۱۹

  • کد خبر : 95741
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
‍ برگزاری آیین جشن شکوفه ها در دبستان هیات امنایی حاج محمد تقی کرباسی منطقه ۱۹
اقتصاد کلان : صبح امروز سه شنبه 27 شهریور ماه آیین جشن شکوفه ها با حضور حسین اخگر پور شهردار منطقه 19، حبیب الله قربانی مهر مدیر آموزش و پرورش، معاونین و مدیران شهری در دبستان هیات امنایی حاج محمد تقی کرباسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم اخگر پور ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید افزود: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به دانش آموزان که آینده سازان میهن عزیزمان هستند را برایمان فراهم کرد.

شهردار منطقه بیان کرد: ما همچون سنوات گذشته در کنار آموزش و پرورش منطقه خواهیم بود تا فضای آموزشی مناسب و پر نشاطی را برای دانش آموزان و کادر آموزشی در آستانه فصل بازگشایی مدارس ایجاد کنیم. در ادامه قربانی مهر پس از گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وآغاز هفته دفاع مقدس، شروع ماه مهر را به دانش آموزان و معلمان تبریک و شادباش گفت و بیان کرد: در تراز تعلیم و تربیت چهار رکن مدیر با برنامه، معلم اثر بخش، دانش آموز پرسشگر و خلاق و اولیاء دغدغه مند در کنار هم می توانند اثر بخش بوده و نقش آفرینی کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ترغیب به ایمان و امید آفرینی، تقویت نوع دوستی، تشویق به دفاع از کیان کشور و علم آموزی با رویکرد مهارت محوری را از برنامه های سال جدید در مدارس برشمرد.

براساس این گزارش آیین جشن شکوفه ها در دبستان هیات امنایی حاج محمد تقی کرباسی با اهتزاز پرچم ایران و پخش سرود ملی تحت عنوان «شکوه جاویدان»، نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، اهدای گل و هدیه به دانش آموزان، تجلیل از خانواده معزز شهید شهرام زلفی و … همراه بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=95741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.