تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
2

علی اکبر مرزبان عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی شد

  • کد خبر : 94764
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
علی اکبر مرزبان عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی شد
اقتصاد کلان : با حکم وزیر راه و شهرسازی، علی اکبر مرزبان به سمت عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

به نقل از مانا، به پیشنهاد علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و با حکم فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، علی اکبر مرزبان به مدت سه سال به سمت عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

در حکم انتصاب علی اکبر مرزبان آمده است، با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد صورتجلسه شماره ۰۹/۴۸۶/ص مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ فوق‌العاده شورایعالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم به عنوان “عضو هیئت عامل و معاون امور دریایی سازمان” به مدت سه سال منصوب می‌شوید.

علی اکبر مرزبان دارای فوق لیسانس مدیریت امور دریانوردی از دانشگاه جهانی دریانوردی سوئد و دانشجوی دکتری حقوق بین الملل (در مرحله ارائه رساله) است.

وی در طول ۳۰ سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر، هشت سال نمایندگی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی در لندن، نماینده ایران در صندوق بین المللی جبران خسارت‌های ناشی از آلودگی دریایی کشتی‌ها (IOPC)، ریاست امور حقوقی و قرارداد‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان را در کارنامه خود دارد.

در کارنامه علی اکبر مرزبان، علاوه بر تدریس دوره‌های پیشرفته دریایی و حقوقی، تألیف چندین مقاله در حوزه حقوقی و دریایی و کتابی تحت عنوان «سازمان بین‌المللی دریانوردی و نقش آن در توسعه صنعت کشتیرانی و حقوق بین‌الملل دریایی» نیز به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=94764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.