تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
0

دوره آموزشی سفالگری کودکان در ورامین آغاز شد

  • کد خبر : 94646
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
دوره آموزشی سفالگری کودکان در ورامین آغاز شد
اقتصاد کلان : رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین از برگزاری دوره آموزشی سفالگری برای کودکان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، محمدرضا تاجیک، با اعلام این خبر گفت: در راستای آشنایی کودکان و نونهالان با صنایع دستی و هنرهای سنتی و با هدف تقویت انگشتان دست، اعتماد به نفس و خلاقیت آنان از طریق ساختن شکل و حجم های گِلی، دوره آموزشی سفالگری در شهرستان ورامین برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین، بیان کرد: این دوره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در مرکز آموزشی فرهنگسرای رازی با شهریه مصوب، به صورت هفتگی و توسط مدرس خانم برگزار می شود.

تاجیک خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعت اداری با فرهنگسرای رازی خانم خانی با شماره ۰۹۳۵۵۸۳۶۰۴۸ تماس حاصل نمایند.

او در پایان اشاره کرد: بعد از اتمام دوره آموزشی، برای هنرآموختگانی که این دوره را با موفقیت طی نموده باشند و با توجه به مهارتی که کسب کرده اند، از طرف این اداره و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گواهی مشترک مهارت صادر می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=94646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.