تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
0

افزایش سهم بیمه‌های زندگی در سبد پرتفوی بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 94756
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
افزایش سهم بیمه‌های زندگی در سبد پرتفوی بیمه پاسارگاد
اقتصاد کلان : شرکت بیمه پاسارگاد تا پایان مرداد ماه۱۴۰۳، مجموع درآمد خود را به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان افزایش داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۷ درصد رشد داشته است.

شرکت بیمه پاسارگاد تا پایان مرداد ماه۱۴۰۳، مجموع درآمد خود را به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان افزایش داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۷ درصد رشد داشته است.

بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال بیمه پاسارگاد در مرداد ماه سالجاری، ۱۴,۱۱۵,۱۰۳ میلیون ریال حق بیمه تولید کرده است و با این حساب درآمد حق بیمه خود در سال ۱۴۰۳ را به ۷۰,۳۸۸,۶۱۶ میلیون ریال رسانده، رقمی که ۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد پیدا کرده است.

همچنین این شرکت در ۵ ماهه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۳,۸۸۰,۴۰۴ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذاران خود پرداخت کرده است. این ارقام نشان می‌دهد نسبت خسارت این شرکت در ۱۴۰۳ پایین‌تر از ۳۴ درصد بوده است و از این نظر در میان برترین شرکت‌های صنعت بیمه جای دارد.

سهم رشته زندگی بیشتر شد

جداول منتشر شده در سامانه کدال نشان می‌دهد، بیمه پاسارگاد تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۳ تنها در رشته بیمه زندگی، حق بیمه‌ای معادل ۳۲,۳۷۵,۷۹۸ میلیون ریال تولید کرده و سهم این رشته در پرتفوی این شرکت به بیش از ۴۶ درصد رسیده است.

همین موضوع یکی از نکات مثبت کارنامه بیمه پاسارگاد است که همواه نسبت خسارت این شرکت را در پایین‌ترین سطح نگاه داشته است.

در مقابل سهم دو رشته درمان و ثالث به عنوان رشته‌های پرریسک در صنعت بیمه، در سبد پرتفوی بیمه پاسارگاد به ترتیب ۱۹ و ۱۵ درصد است و در مجموع سهمی کمتر از ۳۴ درصد را دارد.

این شرکت ۱۳,۴۲۶,۰۱۵ میلیون ریال در رشته بیمه درمان و ۱۰,۵۲۹,۶۷۲ میلیون ریال نیز در رشته بیمه شخص ثالث حق بیمه تولید کرده است.

افزایش سهم بیمه‌های زندگی و پایین بودن نسبت خسارت، باعث شده است که بیمه پاسارگاد کارنامه مثبتی از خود برجای بگذارد و سهامداران این شرکت به روند رو به رشد این شرکت بیش از گذشته امیدوار باشند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=94756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.