تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
0

استقبال جهانی از غرفه پتروشیمی شازند در نمایشگاه متاورس

  • کد خبر : 89516
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
استقبال جهانی از غرفه پتروشیمی شازند در نمایشگاه متاورس
اقتصاد کلان : حضور پر رنگ پتروشیمی شازند در اولین نمایشگاه بین المللی متاورسی نفت، گاز و صنایع پتروشیمی با استقبال چشمگیر فعالان بازرگانی، تجار و بازدیدکنندگان خارجی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند، اولین نمایشگاه بین المللی متاورسی نفت، گاز و صنایع پتروشیمی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳ در پلتفرم اختصاصی آلفا اکسپو برگزار می شود.

این فناوری متعلق به نسل سوم وب بوده و قابلیت های منحصر به فرد ارتباطات که در هیچ یک از پلتفرم های دیگر دیده نمی شود و قابلیت استفاده با دیوایس های مختلف رادارا بود و تکنولوژی های به کار رفته در آن شامل هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، واقعیت گسترده، واقعیت افزوده، واقعیت تلفیقی، رابطهای مغز و کامپیوتر، بلاکچین و… می باشد.

در این نمایشگاه شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی همچون آکامکو، فراری، لامبورگینی، آریا ساسول، اکو opi و… حضور داشته و به ارائه فعالیتها و محصولات خود پرداختند.

دراین بین شرکت پتروشیمی شازند با حضور پر رنگ و فعال در این نمایشگاه با توجه به تنوع محصولات صادراتی این شرکت مورد استقبال و بازدید بیش از ۴ میلیونی مشتریان و تجار خارجی قرار گرفت.

شرکت در این نمایشگاه تجربه جدیدی برای شرکت ها و صنایع به وجود آورد چراکه محدودیتهای فیزیکی، مالی، بانکی، اقتصادی، زمانی و مکانی نمایشگاه های متداول را نداشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=89516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.