تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
0

بازدید مدیرعامل بانک سپه از نمایشگاه بین المللی الکامپ

  • کد خبر : 89410
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
بازدید مدیرعامل بانک سپه از نمایشگاه بین المللی الکامپ
اقتصاد کلان : دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک، صبح امروز با حضور در نمایشگاه الکامپ ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه در غرفه گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید (وابسته به بانک سپه) حضور یافت و در دیدار با مدیران این هلدینگ فناوری اطلاعات در جریان آخرین محصولات فناورانه، جدیدترین خدمات و دستاوردهای این شرکت در عرصه تجارت الکترونیک قرار گرفت.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از نهم تا دوازدهم تیر ماه با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از کشورهای فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه، چین و کره جنوبی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با شعار “همه با هم برای اقتصاد دیجیتال” در حال برگزاری می باشد.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد حوزه فناوری و تجارت الکترونیک در ایران است که هر ساله با حضور تعداد زیادی از کسب‌ وکارهای کوچک و بزرگ با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود. و محلی برای تجمع فعالان عرصه فناوری و علاقه مندان به تکنولوژی به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=89410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.