تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
2

کسب رتبه برتر اداره امور ایثارگران منطقه ۱۹در بین مناطق ۲۲ گانه برای دومین سال متوالی

  • کد خبر : 89193
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کسب رتبه برتر اداره امور ایثارگران منطقه ۱۹در بین مناطق ۲۲ گانه برای دومین سال متوالی
اقتصاد کلان : رییس اداره امور ایثارگران شهرداری منطقه 19 از کسب رتبه برتر این اداره در ارزیابی عملکرد و اقدامات صورت گرفته طی سال 1402 در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی ایوانی بیان کرد: برای دومین سال متوالی اداره امور ایثارگران این منطقه موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد.

وی ادامه داد: اداره ایثارگران در اجرای برنامه های دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رسیدگی به درخواست های آنها، غبار روبی مزار شهدای گمنام و اعزام خانواده‌های شهدا به بهشت زهرا(س)، برگزاری نشست های فصلی و هم اندیشی ایثارگران با شهردار منطقه، اجرای برنامه های ابتکاری، اهدای سبد کالای معیشتی و سلامت، پیگیری مناسب سازی معابر ویژه جانبازان و معلولین، اجرای برنامه های ابلاغی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعاون و مددکاری، برنامه مشاوره و خدمات درمانی موفق به کسب رتبه برتر شد.

ایوانی با اشاره به اهمیت تکریم و رسیدگی به درخواست خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده های معزز شهدا با حضور معاونین، شهرداران نواحی و مدیران شهری به صورت مستمر انجام می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=89193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.