تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
0

مراسم اربعین شهادت شهدای خدمت در پتروشیمی شازند برگزار شد

  • کد خبر : 89199
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
مراسم اربعین شهادت شهدای خدمت در پتروشیمی شازند برگزار شد
اقتصاد کلان : مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی سید شهدای خدمت و همراهانش با حضور جمعی از کارکنان شرکت پتروشیمی شازند در نمازخانه مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند، آیین چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی سید شهدای خدمت و یاران همراهش با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی امام جمعه موقت اراک و جمعی ار کارکنان شرکت در محل نمازخانه مجتمع برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه آزادی و استقلال جزو خواسته های ذاتی انسان است بیان کرد: عقل و دین حکم می کنند که انسان از آزادی و استقلال خود محافظت کند و در مقابل ظالم تسلیم نبوده و ایمان داشته باشد که با توکل بر خدا و خودباوری می توان در مقابل استکبار ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت و جایگاه شهید جمهور عنوان کرد: از جمله ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی خستگی ناپذیری و تاکید بر خردورزی در اداره امور کشور، حضور بی وقفه و مستمر در بین مردم و نظارت بر مسائل کشور بود.

امام جمعه موقت اراک همچنین ساده زیستی و ولایتمداری محض را از جمله دیگر خصوصیت های شهید رئیسی عنوان کرد که باعث شد مردم ایران یکپارچه در مراسم ایشان حضور خودجوش داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالهی در پایان ضمن طلب رحمت و مغفرت الهی برای رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، محشور شدن این شهیدان خدوم را با حضرت اباعبدالله الحسین از درگاه الهی مسئلت کرد.

در ادامه این مراسم همچنین با مداحی آقای محمد حسن قلعه نوئی، همکاران در چهلمین روز شهادت سید شهدای خدمت و یارانش به سوگ نشستند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=89199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.