تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
0

دیدار عیدانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از قطب سوم پتروشیمی

  • کد خبر : 89223
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
دیدار عیدانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از قطب سوم پتروشیمی
اقتصاد کلان : همزمان با عید سعید غدیر خم، حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان از سایت پتروشیمی نگین مکران بازدید کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ دکتر ریگی در دیدار با علیرضا منیری مدیر عامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران و علی بیرقی مدیر عامل شرکت کیمیا صنعت مبنا نشست و گفت‌گو کرد.

دکتر ریگی، در این دیدار از بخش‌های مختلف سایت دیدن کرد و اظهار داشت: پیشرفت‌ها با شتاب بسیار خوبی در مجموعه پروژه های پتروشیمی نگین مکران و پروژه شرکت کیمیا صنعت مبنا صورت گرفته‌ است، و اکنون با ورود گاز به منطقه، امیدوارم به‌زودی شاهد تحقق و بهره‌برداری از پروژه های در حال ساخت این مگا پروژه در منطقه راهبردی چابهار باشیم.

وی در ادامه از تلاش‌های مدیرعامل شرکت پتروشیمی نگین مکران قدردانی و اظهار داشت: ایشان با تشکیل شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، تلاش های بی شائبه و با مسئولیت پذیری بی ادعا، اقدامات و کمک‌های خوبی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در سال‌های اخیر در بخش های مدیریت بحران، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی به منطقه چابهار و نواحی همجوار انجام داده است.

بر اساس این گزارش علیرضا منیری مدیر عامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران هم در دیدار حمیرا ریگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار از سایت پتروشیمی، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گزارشی جامع از برنامه‌ها و روند پروژه‌های در حال ساخت و همچنین مأموریت‌ها و اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، علی بیرقی مدیر عامل شرکت کیمیا صنعت مبنا از شرکت های گروه باختر، هم گزارشی از برنامه‌‌ها و روند فعالیت‌های شرکت در احداث واحد تولید محصولات الفینی، شامل اتیلن و پروپیلن و احداث واحد‌های پایین دستی(۱۲ واحد در ۴ گروه اصلی) در زمینی به مساحت ۷۳ هکتار با سرمایه‌گذاری شرکت هلدینگ باختر در دو فاز با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلار ارائه کرد.

در خاتمه لازم به ذکر است‌، حمیرا ریگی در جمع صاحبان صنعت بر ایجاد امید آفرینی، توجه به توسعه اجتماعی در کنار توسعه اقتصادی و عمرانی برای مردم جامعه محلی و انعکاس فعالیت‌ها در بین اقشار مختلف اعم از علما، معتمدین، جوانان و زنان تأکید و همچنین تصریح کرد: در فعالیت‌های صنعتی بایستی توجه به انرژی پاک و سبز داشت و از حمایت خود و خانواده سازمان منطقه آزاد چابهار در رسیدن به اهداف عالی اعلام داشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=89223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.