تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
3

دعوت مدیرعامل پتروشیمی شازند برای حضور پر شور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری

  • کد خبر : 88958
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
دعوت مدیرعامل پتروشیمی شازند برای حضور پر شور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری
اقتصاد کلان : مدیرعامل پتروشیمی شازند در پیامی از ملت شریف ایران جهت حضور پر شور در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، دکتر علیرضا خلیلی‌نیا مدیرعامل و‌ نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی شازند در پیامی، از ملت شریف ایران به ویژه کارکنان و کارگران تلاشگر این شرکت جهت حضور پر شور و‌ حماسی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که ۸ تیر ماه برگزار می گردد، دعوت به عمل آورد.

متن پیام مدیرعامل شازند بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران عزیز اسلامی

سلام علیکم؛

بار دیگر آزمون بزرگی پیش روی شما ملت فهیم، همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی است. آزمونی خطیر که به سرنوشت و آینده این مرز و بوم گره خورده و باید در این عرصه حضوری حماسی داشت.

رهبر معظم و‌ فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان ولی نعمت مردم غیور ایران عزیزمان درباره اهمیت و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ سخنانی حکیمانه را ایراد فرمودند و بیانات معظم له در جهت انتخاب کاندیدای اصلح با معیارهایی چون: انتخاب رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، فصل الخطاب همگان می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، شهید خدمت مرحوم آیت الله رئیسی عزیز و همراهان خدوم ایشان، از ملت شریف ایران اسلامی بالاخص همکاران تلاشگر خود در مجموعه معظم پتروشیمی شازند و خانواده های محترمشان دعوت می نمایم تا با حضوری حماسه ای در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه، بار دیگر قدرت معنوی و ایمان قلبی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشانده و دسیسه ها و توطئه های دشمنان کور دل ایران عزیزمان را نقش بر آب نمایند.

عزتمند و سربلند باشید.

علیرضا خلیلی‌نیا

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=88958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.