تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ 22 ذو الحجة 1445 Friday, 28 June , 2024
1

حضور بیش از هزاران نفراز دختران و بانوان شهر در جشنواره تفريحي – فراغتي بوستان بانوان حديدچي

  • کد خبر : 88714
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
حضور بیش از هزاران نفراز دختران و بانوان شهر در جشنواره تفريحي – فراغتي بوستان بانوان حديدچي
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۴ خبر داد : به مناسبت دهه با برکت ولایت ، جشنواره تفريحي – فراغتي دختران شهر تهران به مدت ۳ روز با حضور هزاران نفر از مادران و دختران شهر تهران در بوستان بانوان حديدچي برگزار می شود. 

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ۴ علي اصغر كمالي زاده شهردار منطقه ۴ با تبریک فرا رسیدن اعیاد با برکت قربان و غدیر به برگزاری جشنواره تفریحی فراغتی دختران شهر در دهه ولایت اشاره کرد و گفت :  به همت اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ جشنواره تفريحي – فراغتي ويژه دختران شهر تهران به مدت ۳ روز از ۲۹ لغايت ۳۱ خرداد ماه جاري در بوستان بانوان حديدچي در حال برگزاری است.

كمالي زاده در ادامه به برنامه هاي جشنواره اشاره کرد و گفت : جشنواره تفريحي – فراغتي در  ایستگاه های ورزشی ،  برنامه های فرهنگی ، هنری و محیط زیستی ویژه مادر و کودک  ، جشنواره غذا ، آموزش تریکو بافی و میوه آرائی در حال برگزاری است .

او در اعلام عناوين برنامه هاي ورزشي به اجراي بازی های توپی ، بازی های فکری ، تمرکز ذهنی و بازی های مهیج حرکتی اشاره كرد و افزود : برنامه هاي ورزشي در رشته های استخر توپ ، شطرنج ، پرتاب حلقه ، دارت و …..  با هدف گسترش و توسعه بازیهای ورزشی ، فکری خلاقیت محور و گروه محور تدارک دیده شده است .

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت : در گذر فروش ۱۲ غرفه ، انواع محصولات دست آفريده هاي دختران و بانوان كارآفرين شامل كيف ، ظروف تزئيني ، عروسك ، حصیر بافی ، زیور آلات و …. را به نمايش گذاشته و عرضه می کنند.

جشنواره غذا برنامه ديگري است كه شهردار منطقه ۴ در اشاره به آن گفت : يكي از برنامه هاي پر طرفدار اين جشنواره برپايي جشنواره غذاهاي طبي و سالم است كه با حضور بانوان علاقمند به پخت غذاهاي سالم و اصيل ايراني به مدت ۳ روز در قالب جشنواره عرضه و فروش غذا و خوراک سالم ، سفره آرائی و تزیین غذا در بوستان بانوان برگزار می گردد و پس از داوري و راي گيري از بهترين دستور پخت كه شرايط مطلوب را داشته باشند ، تقدير به عمل می آید.

كمالي زاده همچنين از اجراي برنامه هاي استیج خبر داد و گفت : استیج نیز برنامه های شاد و متنوع نمایش عروسکی خلاق ،  موسیقی ،  تئاتر توسط گروه  مادر و کودک ، مسابقه و اهدا جایزه و اجرای پانتو میم به صورت گروهی را با هدف تامین نشاط روحی و روانی برای میهمانان این برنامه در نظر گرفته است .

شهردار منطقه ۴ در بخش ديگري از اظهاراتش گفت : كام مدعوين اين جشنواره با توزيع  شیرینی و شربت شيرين می شود.

او در پايان گفت : بي شك جشنوارههاي تفريحي–فراغتي براي گروه دختران باعث افزايش سلامت جسمي و روحي ايشان مي گردد و علاوه بر آن باعث گسترش و توسعه آموزه های فرهنگی، هنري و فكري خلاقيت محور و گروه محور ، مناسب با دختران و بانوان در بوستان بانوان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=88714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.