تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
1

دکتر زارعیان، نتایج ارزیابی امسال، نشانگر رشد متوازن و یکنواخت مناطق مخابراتی است

  • کد خبر : 88443
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
دکتر زارعیان، نتایج ارزیابی امسال، نشانگر رشد متوازن و یکنواخت مناطق مخابراتی است
اقتصاد کلان : معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در نشست ارزیابی عملکرد و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات اظهار داشت: نتایج ارزیابی عملکرد امسال بسیار مثبت است و یکی از شاخص های هم آن، رشد متوازن و یکنواخت مناطق مخابراتی است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان با اشاره به اینکه به فضل الهی با ارزیابی های مستمر و علمی در سال گذشته فاصله استان ها به ویژه در بخش تجاری کمتر شده است بیان کرد: بخش عمده امتیازات در حوزه عملکردی به استان ها تخصیص یافته است چرا که نتایج فعالیت تمام بخش های در حوزه درآمد و عملکرد خود را به خوبی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه نتایج ارزیابی بر اساس رشد عملیاتی محاسبه شده است گفت: در سال ۱۴۰۳ پیش بینی در آمدها نسبت به چهار یا پنج سال گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران ، با اشاره به رشد ۳۷ درصدی درآمد عملیاتی نسبت درآمدهای عملیاتی- تلفن ثابت گفت :  درآمد خدمات صوت ، اتصال متقابل با شبکه سایر اپراتورها و حق اتصال از جمله آنها است .

وی با اشاره به اینکه در استان های بزرگ و مراکز استان ها کار واگذاری بر طبق برنامه توسعه است افزود: امسال به دنبال این هستیم که با امکانات موجودبه یک میلیون پوشش فیبرنوری برسیم که با هم افزایی تمام بخش های فنی شبکه زنجیره تامین این امر دور از دسترس نیست.

دکتر زارعیان گفت: با توجه به توانایی شرکت در توسعه و دایری گفت : مهم تر ین فعالیت ها در مناطقی است که به اصطلاح ” آرپو بالا” دارد و از ظرفیت و صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار باشد.

داوود زارعیان خاطر نشان کرد: با سازمان ها در پوشش فیبرنوری فعال هستیم و بزودی قرارداد همکاری با وزارت کار، رفاه وتامین اجتماعی در راستای توسعه دسترسی مبتنی بر  فیبرنوری این وزارتخانه منعقد خواهیم کرد.

وی افزود: با هم افزایی تمام واحد ها برنامه حوزه راهبرد برای بخش تجاری به صورت کامل پیاده سازی خواهد شد.

دکتر زارعیان با اشاره به اهمیت ارزیابی در حرکت یکنواخت ومتوازن شرکتی به بزرگی مخابرات با ۳۱ استان با شرایط خاص هر یک گفت: امیدواریم به مجموع درآمد تعیین شده در سال ۱۴۰۳برسیم.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات ارزش افزوده برنامه تعیین شده را با تفکر تجاری و احترام به مشتری دنبال می کنیم، افزود: برگزاری جلسات وهم افزایی بیشتر بین بخش شبکه و تجاری در توسعه فناوریFTTH  نقش مهمی ایفا می کند.

وی با تاکید براهمیت توجه به آرپو در برنامه فعالیت های مخابرات، درزمینه نقاط تمایز و قوت سرویس های شرکت مخابرات اظهار داشت : داشتن شبکه سراسری ، ارزان ترین قیمت ،رتبه ۸ در تلفن ثابت اولین و گسترده ترین ارائه دهنده اینترنت فیبر نوری ، حضور فیزیکی در همه جا ، داشتن زیرساخت های مشارکتی و تنوع در نقاط تماس و فروش ،از جمله نقاط تمایز سرویس های شرکت مخابرات ایران است .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=88443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.