تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
2

در نشست تجلیل از فعالان عرصه ارتباطات پنج استان برتر در ارزیابی عملکرد مناطق انتخاب و معرفی شدند

  • کد خبر : 88445
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
در نشست تجلیل از فعالان عرصه ارتباطات پنج استان برتر در ارزیابی عملکرد مناطق انتخاب و معرفی شدند
اقتصاد کلان : در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات ،استان ها در سه سطح رتبه بندی و پنج استان برتر انتخاب و معرفی شدند .

به گزارش اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره معاونین ومدیران ارشد ستادی شرکت و به صورت ارتباط ویدیو کنفرانس با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار شد ، مناطق برتر در ارزیابی عملکرد مناطق را به ترتیب ، خراسان شمالی ، سمنان ، البرز ،اردبیل چهارمحال و بختیاری اعلام شدند  .

بر اساس این خبر هر یک از گروه های سه منطقه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند . گروه اول مناطق: (رتبه اول؛ منطقه البرز رتبه دوم؛ منطقه آذربایجان شرقی رتبه سوم؛ منطقه تهران ) ، گروه دوم مناطق:( رتبه اول: منطقه اردبیل،  رتبه دوم: منطقه قم،رتبه سوم: مرکزی) و گروه سوم مناطق: (رتبه اول: منطقه خراسان شمالی ، رتبه دوم: منطقه سمنان ، رتبه سوم: چهارمحال و بختیاری) همچنین از منطقه سیستان و بلوچستان و گیلان برای پیشبرد طرح نجما تقدیرشد .

در این نشست برخی از مدیران مناطق از فعالیت ها و خلاقیت های این مناطق سخن گفتند :

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی:

خراسان رضوی با توجه به ظرفیت ها سرشار از خلاقیت وکمک به خلق درآمد است

مهندس حسن اروجی ، دراین نشست با توجه به اهمیت مخابرات خراسان رضوی و حرم مقدس امام رضا(ع) ،گفت :  دراین استان تلاش داشته ایم با توجه به ظرفیت های ویژه این استان و روش های خلاقانه در خلق درآمد پیشتاز باشیم.

وی افزود : تمام مراکز تلفن بالای سه هزار شماره را به طور مرتب ارزیابی می کنیم ضمن اینکه به طور مستمر در قرارگاه امام علی با حوزه ی ستادی هماهنگ هستیم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی افزود: در بخش فیبر نوری بر خلاف ADSL  و  VDSL اپراتوری دیگری هم لازم است حقیقتا پای کار بیایند و مزرعه ی نسبی فیبرنوری در خراسان رضوی برای شرکت مخابرات بسیار مناسب است.

مدیر مخابرات منطقه اردبیل:

افزایش درآمد، کاهش هزینه و تولید متناسب با ظرفیت شاخص های مخابرات است

دکتر اسماعیل زاده، مدیر مخابرات منطقه اردبیل، با تقدیر از همکاران این استان که در سال های اخیر با ازتقا عملکرد این منطقه را به رتبه یبالاتر ارزیابی رساند هاند گفت: در سه حوزه راهبردی افزایش درآمد، کاهش هزینه و توسعه متناسب با ظرفیت استان کار می کنیم.

وی بااشاره به پیروزی گفت: علاوه بر پروژه نجما پروژه های ملی USO و توسعه روستایی مولدسازی در مخابرات اردبیل به صورت شبانه روزی دنبال می شود.

دکتر اسماعیل زاده گفت: آرپوی خود را باید افزایش دهیم و با تلاش های صورت گرفته به دومین استان از لحاظ آرپوی بالا رسیده ایم.

مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری:

آمادگی داریم تا بالاترین پوشش فیبرنوری را دراستان برقرار کنیم

هومان محمودی ، مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت هماهنگی مناطق با حوزه ستادی، اظهار داشت: اکنون با رفع تعارض در بخش های مختلف و تلاش شبانه روزی کارکنان بالاترین میزان پوشش فیبرنوری را در استان برقرارسازیم.

وی با اشاره به نحوه مدیریت منطقه اظهار داشت: در استان سعی می کنیم خود را با تمام شهرها و حتی روستاها وفق داده و حضور همیشگی وچهره به هره داشته باشیم.

هومان محمودی گفت: برای تمام دستگاههای اجرایی در استان چهارمحال و بختیاری پوشش فیبر نوری را انجام داده ایم و اکنون به محض در خواست می توانند دسترسی پر سرعت استفاده کند.

مدیر مخابرات منطقه ایلام:

با استراتژی ورود به بازار و تنوع همگون به دنبال افزایش مشتریان هستیم

سید شهاب نبی پور درنشست هم اندیشی وتقدیراز فعالان عرصه ارتباطات اظهار داشت: با توجه به چالش های زیاد در این استان و قرارداد با یک شرکت FCP خاص در حد امکان تلاش کردیم تا پروژه نجما را پیش ببریم و با کمک شورای تامین پروژه راکلید خواهیم زد.

نبی پور افزود: سبک مدیریت قرارگاهی را با کمک قرارگاه امام علی پی گیری کرده و در بحث انضباط مالی ، کشف نشتی درآمد و وصول مطالبات وارد شده و ۴۵ درصد رشد درآمد را علی رغم تمام این مشکلات به عنوان دستاورد این منطقه ثبت کرده ایم.

مدیر مخابرات آذربایجان شرقی: انگیزش کارکنان در افزایش درآمد شرکت، مؤثر است

مهندس ناصر شهبازی، در نشست تقدیراز فعالان عرصه ارتباطات با تاکید بر ایجاد انگیزش برای کارکنان و تاثیر مستقیم در افزایش درآمد گفت: اکنون دررتبه بندی بین استان های بزرگ رتبه دوم را داریم واز۱۷۰ میلیاردتومان زیان به ۱۴۰ میلیاردتومان سود عملیاتی رسیده ایم.

شهبازی با تشریح اینکه باید تهاتر کردن را از مشتریان ویژه شروع کنیم، گفت: دراین فضای رقابتی، شرکت هایی می توانند پیروز شوند که درک درستی از فضای تجاری و رقابتی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دوران تنوع بخشی به محصولات و سرویس های مخابرات، شروع شده ولی لازم است،با توجه به ظرفیت های ویژه شرکت مخابرات ایران، تحولی در این بخش به نفع شرکت و مشتریان ایجاد شود.

در این نشست همچنین از خانواده شهید جانباز والامقام حاتمی قدردانی شد .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=88445

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.