تاریخ : شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۳ 16 ذو الحجة 1445 Saturday, 22 June , 2024
0

۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲۰ اضافه شد

  • کد خبر : 88212
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲۰ اضافه شد
اقتصاد کلان : معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ از اضافه شدن ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه؛ وحید میرفائقی گفت: با تدابیر شهردار منطقه و با هدف تسهیل و تسریع جابجایی شهروندان، ۲۲ دستگاه خودروی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه اضافه شد.

🔺وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت های مدهای حمل و نقلی است، افزود: تعداد ۱۰ دستگاه از اتوبوس های جدید در خط ۳۳۰ (مسیر خیابان آستانه، جنب تره بار – میدان راه آهن)، و۱۲ دستگاه در خط ۳۳۲ ( مترو جوانمردقصاب – شهرک شهید مفتح ) از ساعت ۵ و ۳٠ دقیقه صبح تا ساعت۲۲ در خدمت شهروندان است.

🔺میرفائقی با اشاره به وجود ۴۷ اتوبوس بی آر تی فعال در این منطقه، اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هم اکنون ۵ دستگاه اتوبوس تک کابین در خطوط بی آر تی شبانه فعال هستند و شهروندان می توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس های تندرو استفاده کنند.

🔺معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ترافیک، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، بیان کرد: تلاشمان این است تا با اضافه کردن اتوبوس های جدید، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=88212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.