تاریخ : شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۳ 16 ذو الحجة 1445 Saturday, 22 June , 2024
1

داپ اَپ چهار ساله شد

  • کد خبر : 88174
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
داپ اَپ چهار ساله شد
اقتصاد کلان : داپ‌اپ یک اپلیکیشن مالی سه وجهی است که از سال ۹۸ فعالیت خود را با کش‌بک (برگشت وجه نقد) شروع کرده است که با گذر زمان ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. ما در زمینه مدیریت ثروت و لندتک نیز کارهایی انجام داده‌ایم اما مهم‌ترین برنامه‌ای که ما در سال‌های اخیر آن را دنبال کرده‌ایم ترنج بوده است که از طریق آن فعالیت‌های اقساطی را دنبال کرده‌ایم.

داپ‌اپ فعالیتش را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و به گفته شفی‌زاده، این کسب‌وکار سال ۱۴۰۲ به نقطه سربه‌سر (Break Even Point) رسیده است و توانسته پس از چهار سال فعالیت، هزینه‌هایش را تأمین کند.

مدیرعامل داپ‌اپ می‌گوید این اپلیکیشن درحال‌حاضر ۷.۵ میلیون کاربر دارد که ۲ میلیون کاربر فعال هستند. او تصریح می‌کند منظور از کاربران فعال کسانی هستند که ماهیانه حداقل یک تراکنش در این اپلیکیشن انجام داده‌اند.

مدیرعامل داپ‌اپ، پلتفرم فعال حوزه فین‌تک و cashback می‌گوید مبلغ برگشت نقدی داپ‌اپ در سال ۱۴۰۲ به طور متوسط روزانه از مرز یک میلیارد تومان گذشته است و نرخ تبدیل کاربر به مشتری در این پلتفرم ۲۷ درصد بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱، سه درصد افزایش پیدا کرده است.

طبق گفته مدیرعامل داپ‌اپ نرخ مشتریان وفادار داپ‌اپ ۱۸ درصد است و نرخ تبدیل کاربر به مشتری در داپ‌اپ ۲۷ درصد بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، سه درصد افزایش پیدا کرده است.

در پایان رویداد هم برخی کسب و کارها به بیان تجربه‌های خود در رابطه با داپ اپ پرداختند و تجربه بازگشت وجه را برای کاربران جذاب برشمردند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=88174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.