تاریخ : شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۳ 16 ذو الحجة 1445 Saturday, 22 June , 2024
0

جلسه بررسی مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۳ برگزار شد

  • کد خبر : 88206
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
جلسه بررسی مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۳ برگزار شد
اقتصاد کلان : بررسی مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۳ با حضور سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، جمعی از معاونین، شهرداران نواحی ششگانه و مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به اجرای طرح های ۳۶۰ درجه، محورهای بیستگانه تحولی خدمت و طرح محور الگو از سال ۱۴۰۲ تا کنون در پایتخت اشاره کرد و ابراز داشت: در تبیین مرحله دوم اجرای طرح ۳۶۰ با حضور در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، دستاوردها، معضلات و مشکلات مرحله اول طرح بررسی می شود.

فیاض افزود: در هر نقطه از اجرای طرح ۳۶۰ درجه حدود ۷ درصد از مساحت معابر شهر تهران مورد مرمت و اصلاح قرار می گیرد و انشالله شاهد این خواهیم بود که با اجرای این طرح در چندین دوره اکثر معضلات مرتبط با مباحث نگهداشت شهر در سطح شهر تهران مرتفع گردد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح ۳۶۰ درجه در نواحی ۱۲۴ گانه پایتخت، گام هایی بلند جهت کسب رضایت مندی شهروندان برداشته شود.

در ادامه حمید جوانی شهردار منطقه ۳، سه طرح ۳۶۰ درجه، محورهای بیستگانه خدمت و طرح محور الگو را از تکالیف ذاتی شهرداری برشمرد و ابراز داشت: اکثر فعالیت هایی که در مرحله اول طرح ۳۶۰ درجه در این منطقه اجرا شده برای شهروندان کاملا مشهود می باشد

جوانی افزود از اقدامات شاخص این طرح در سال گذشته می توان به تحول در بهسازی فضای سبز محور میرداماد، اصلاح روشنایی محور میرداماد، ایجاد دسترسی و اصلاح هندسی چهارراه جهان کودک، خط کشی محوری در سطح منطقه، پیاده روسازی و بهسازی انهار روباز محور ولی عصر و … اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=88206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.