تاریخ : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳ 17 ذو الحجة 1445 Sunday, 23 June , 2024
1

تعیین تکلیف کالاهای رسوبی دهه ۷۰ بیانگر گسترش عملکرد اموال تملیکی است

  • کد خبر : 87906
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
تعیین تکلیف کالاهای رسوبی دهه ۷۰ بیانگر گسترش عملکرد اموال تملیکی است
اقتصاد کلان : رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: سازمانی که در دو سال اخیر، کالاهای رسوبی دهه ۷۰ را تعیین تکلیف کرده بیانگر گسترش عملکرد سازمان در همه ابعاد و اجزا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سید عبدالمجید اجتهادی در کارگاه آموزشی عاملین ذیحساب سازمان اظهار کرد: دوره‌های آموزشی که ابتدای سال برگزار می‌شود به منظور تبیین مقررات و آئین نامه ها شکل می گیرند و این کارگاه آموزشی در این حیطه می‌گنجد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: اگر در جریان مقررات و شیوه‌نامه‌های اجرایی آنها قرار گیریم بدون شک به طور صحیح‌تر و بهتری آنها را اجرا خواهیم کرد و اینجا است که قطع به یقین ایرادهای وارده نهادهای نظارتی، کمتر خواهد شد.

وی با تشکر از زحمات همه کارکنان استان‌ها گفت: از بدیهیات است که تلاش همگی شما در سراسر استان‌ها یکجا و در قالب سازمان دیده و عرضه می‌شود.

اجتهادی خاطرنشان کرد: بی‌انصافی است که در این مجال از اهتمام و ورود شهید جمهور، حضرت آیت الله رئیسی به مقوله اموال تملیکی به عنوان اولین رئیس جمهوری که به این مقوله ورود پیدا کرد، یادی نکنیم که حضور ارزشمند رئیس جمهور شهید و رئیس دستگاه قضا، زمینه تحولات باشکوهی را در سازمان رقم زد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: امروز که مستند، مستدل و قویا همه افراد بر عملکرد درخشان سازمان اتفاق نظر دارند، شایسته است این مهم را که نتیجه تلاش و کوشش همه کارکنان در سراسر کشور است، تبریک گفته و زمینه های امتداد این مسیر را فراهم آوریم.

وی با تشکر از نمایندگان دستگاه‌های نظارتی مستقر در سازمان گفت: دستگاه‌های نظارتی مستقر در سازمان که با حسن‌نیت، گزارش‌های کارشناسانه و کاربردی برای اجرای بهتر امور جاری ارائه می کنند، تشکر می کنم.

اجتهادی گفت: سازمانی که در دو سال اخیر، کالاهای رسوبی دهه ۷۰ را تعیین تکلیف کرده و بیش از یکهزار درصد اعاده اظهارنامه کالاهای متروکه را به سرانجام رسانده است، بیانگر گسترش عملکرد سازمان در همه ابعاد و اجزا است.

وی با اشاره به برگزاری به موقع مجمع عمومی سازمان و ارائه گزارش و پذیرش بدون بند مشروط گفت: این مهم با همت و پشتکار همکاران استانی محقق شده و امسال نیز باید چنین مسیری ادامه یابد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در تمام مباحث، قانون فصل‌الخطاب است، اضافه کرد: ارائه اسناد مربوطه و تعیین تکلیف به موقع آنها توسط استان‌ها مورد انتظار است.

اجتهادی تاکید کرد: تلاش هیئت مدیره، ارتقای ساختار و تشکیلات است که راه‌اندازی و ایجاد ۴۷ اداره کل در ستاد و استان‌ها از آن جمله است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=87906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.