تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ 18 ربيع أول 1446 Saturday, 21 September , 2024
3

تجدید میثاق فولاد مردان اکسین با امام راحل؛از جهش تولید تا پای کار انقلاب

  • کد خبر : 87302
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
تجدید میثاق فولاد مردان اکسین با امام راحل؛از جهش تولید تا پای کار انقلاب
اقتصاد کلان : فولاد مردان اکسین خوزستان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حاضر خواهند شد.

کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان که همیشه ثابت کرده اند پای انقلاب و کار ایران ایستاده اند، اینبار قصد دارند با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنند.

🔹سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قرار است ساعت ۸ صبح روز ۱۴ خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در حرم امام راحل(ره) برگزار شود.

🔹پیش از این نیز جمعی از کارگران و پرسنل شرکت فولاد اکسین خوزستان در مراسم تشییع پیکر و بزرگداشت شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش حاضر شدند و دلدادگی خود به انقلاب و نظام را بیش از پیش ثابت کردند.

🔹همچنین ابتدای امسال جمعی از فولاد مردان اکسین خوزستان دیداری با مقام معظم رهبری داشتند تا ثابت کنند همیشه پای انقلاب و کار ایران ایستاده اند و همه تلاش خود را برای ثبت رکوردهای تولیدی در این شرایط جنگ اقتصادی انجام خواهند داد.

🔹شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکوردهای تولیدی بی نظیری را به ثبت برساند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=87302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.